Producenci
Promocje
LUMENE MATTE CONTROL PODKŁAD MATUJĄCY ULTRA LIGHT 00
LUMENE MATTE CONTROL PODKŁAD MATUJĄCY ULTRA LIGHT 00
69,00 zł 55,20 zł
szt.
LUMENE MATTE CONTROL PODKŁAD MATUJĄCY LIGHT IVORY 0
LUMENE MATTE CONTROL PODKŁAD MATUJĄCY LIGHT IVORY 0
69,00 zł 55,20 zł
szt.
RIMMEL MATCH PERFECTION KOREKTOR CLASSIC BEIGE 030
RIMMEL MATCH PERFECTION KOREKTOR CLASSIC BEIGE 030
15,20 zł 13,78 zł
szt.
LUMENE MATTE CONTROL PODKŁAD MATUJĄCY CLASSIC BEIGE 1
LUMENE MATTE CONTROL PODKŁAD MATUJĄCY CLASSIC BEIGE 1
69,00 zł 55,20 zł
szt.
RIMMEL MATCH PERFECTION KOREKTOR SOFT BEIGE 040
RIMMEL MATCH PERFECTION KOREKTOR SOFT BEIGE 040
13,78 zł 12,90 zł
szt.
LUMENE MATTE CONTROL PODKŁAD MATUJĄCY SOFT HONEY 2
LUMENE MATTE CONTROL PODKŁAD MATUJĄCY SOFT HONEY 2
69,00 zł 55,20 zł
szt.
LUMENE NORDIC CHIC BAZA POD CIENIE UTRWALAJĄCA 5ML
LUMENE NORDIC CHIC BAZA POD CIENIE UTRWALAJĄCA 5ML
42,00 zł 33,60 zł
szt.
LOREAL TRUE MATCH KOREKTOR BEIGE 4N 6.8ML
LOREAL TRUE MATCH KOREKTOR BEIGE 4N 6.8ML
19,90 zł 14,98 zł
szt.
LUMENE MATTE CONTROL PODKŁAD MATUJĄCY FRESH APRICOT 3
LUMENE MATTE CONTROL PODKŁAD MATUJĄCY FRESH APRICOT 3
69,00 zł 55,20 zł
szt.
GOSH X-CEPTIONAL WEAR PODKŁAD KRYJĄCY 19 CHESTNUT
GOSH X-CEPTIONAL WEAR PODKŁAD KRYJĄCY 19 CHESTNUT
59,99 zł 35,99 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE

1. Reklamacje należy składać pisemnie. Treść reklamacji powinna zawierać nazwę produktu, numer zamówienia, numer dokumentu sprzedaży, dokładny opis stwierdzonej wady, numer rachunku bankowego i dokładny adres Kupującego. Wzór pisemnej reklamacji umieszczono w załączniku B do niniejszego Regulaminu.

2. Do zgłoszenia reklamacji należy dołączyć dowód zakupu (np. oryginał paragonu fiskalnego lub kserokopię faktury). Sprzedający nie będzie rozpatrywać reklamacji złożonych bez dowodu zakupu.

3. Wadliwy produkt należy odesłać wraz opakowaniem zewnętrznym, pismem reklamacyjnym i dowodem zakupu na adres korespondencyjny Serwisu.

7.4. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru wraz z kompletem wymaganych dokumentów. Po otrzymaniu wadliwego towaru, Serwis dokonuje jego wstępnych oględzin. Serwis ma prawo kontaktować się z Kupującym w celu poinformowania go o dalszym postępowaniu lub uzyskania dodatkowych wyjaśnień. W przypadku konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, albo gdy konieczne jest odesłanie towaru do producenta (importera), czas rozpatrywania reklamacji ulega wydłużeniu o czas wykonania badania, ekspertyzy lub uzyskania decyzji producenta (importera).

5. W przypadku uznania reklamacji, Kupujący otrzyma zwrot równowartości ceny zakupionego produktu lub produkt wolny od wad. W przypadku uznania reklamacji co do części zakupionych produktów zwrot ceny jest proporcjonalny. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (w kwocie nie przekraczającej kosztu listu ekonomicznego wg cennika Poczty Polskiej), Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Zwrot pieniędzy następuje przelewem na rachunek bankowy w ciągu 14 dni. Jeżeli Sprzedający wystawił fakturę, to zwrot nastąpi w ciągu 14 dni po otrzymaniu od Kupującego podpisanego egzemplarza faktury korygującej.

6. W przypadku nie uznania reklamacji Serwis informuje Kupującego pisemnie podając uzasadnienie nie uznania reklamacji. Serwis odsyła produkt na adres Kupującego podany w zgłoszeniu reklamacji.

7. W przypadku gdy reklamacja okaże się bezpodstawna, Klient może zostać obciążony kosztami w wysokości 15 zł za paczkę z tytułu odesłania towaru do Klienta oraz kosztami wykonanych badań i ekspertyz. Sprzedający może żądać zapłaty kosztów, o których mowa w zdaniu poprzednim, przed odesłaniem towaru do Klienta.

 

ZAŁĄCZNIK B REKLAMACJA 

Kupujący (dane składającego reklamację) imię i nazwisko …..................................................

nazwa firmy (jeżeli dotyczy) …........................................................................

dokładny adres ....................................................................................................

Sprzedający: Monika Bulenda Glossyshop u. Łomżyńska 43, 20-732 Lublin, 

Reklamuję produkt ….......................................................................................

o numerze fabrycznym, nr serii: ……...................……....................................

zakupiony w dniu ………………............. numer zamówienia …................................

numer paragonu lub faktury …..................................

W dniu …..................................... stwierdziłem, że ww. produkt posiada wadę,

polegającą na (dokładny opis wady): ……....………...........................................................................

.......................................................................................................

Z produktem wydano kartę gwarancyjną (tak/nie*), Posiadam kartę gwarancyjną (tak / nie*), ale wybieram dochodzenie swoich praw na podstawie trybu dotyczącego niezgodności towaru z umową, a nie z gwarancji. Domagam się: - wymiany wadliwego produktu na nowy, wolny od wad (tak / nie*) - zwrotu ceny produktu (tak/nie*). 

Zwrotu pieniędzy proszę dokonać na rachunek bankowy nr ….......................................................... w banku…......................................................

którego posiadaczem jest …..................................…..............................

Do niniejszego pisma reklamacyjnego dołączam dowód zakupu (np.; paragon / kserokopię faktury*).

Uwagi : ….............................................................................................. .

data i miejsce sporządzenia …...........................................

podpis konsumenta …........................................................ ( * niepotrzebne skreślić)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl